Методическая работа

Опис досвіду роботи.

Моє педагогічне кредо: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито; на десятиліття – сажай дерево; на вічність – виховуй дітей».

Проблема, над якою я працюю: «Застосування активних методів навчання з метою створення творчої атмосфери на уроках правознавства».

«Треба так перебудувати навчально-виховний процес,
щоб учні не були пасивними об’єктами його;
щоб вони брали активну  участь в ньому під керівництвом педагога».
Г. Ващенко

далее смотреть



Самоаналіз моєї діяльності.

Основне завдання вивчення історії та правознавства в школі - підготувати учнів до життя. Навчити їх правильно діяти у реальних життєвих ситуаціях, виховати розумних, людяних і активних громадян правової держави. Для цього я намагаюсь використовувати інтерактивні методики, впроваджувати нестандартні форми уроків, створювати у класі на уроках атмосферу доброзичливості, відкритості, успіху, творчості, навчити дітей вчитися і відчувати задоволення від самого процесу навчання.

далее смотреть


Доповідь на тему: "Виховання творчого колективу шляхом впровадження життєтворчих проектів в навчані історії України".

Актуальність використання методу проектів:

На початку XXI ст. в сучасному постіндустріальному інформаційно­му суспільстві відбуваються неоднозначні трансформаційні процеси, тому сьогодення означене складним пошуком нового світорозуміння педагогічного світовідчуття, яке здатне було б зазирнути в майбутнє. Сучасна освіта покликана осмислити свої здобутки, уроки, освоїти нові цінності. Початок третього тисячоліття має свій смисл, свою філосо­фію. Це час визначення стратегічних орієнтирів, народження нової якості життя, інноваційної культури.
Найважливішою педагогічною проблемою нині стало впроваджен­ня в навчальний процес нових освітніх технологій, прийомів, засобів і методик, які допомагають дітям «відкривати» себе, розкривати свою особистість. Критерієм успішності підлітка стає не стільки результатив­ність у вивченні шкільних предметів, скільки ставлення людини до можливостей власного пізнання й перетворення природи, історії, самої себе.


далее смотреть 


Доповідь на тему: 
«Самоосвітня діяльність учнів
на уроках історії
в умовах навчально – виховного процесу через продуктивне навчання».
З метою формування компетентності самоосвіти завдання, які можна впроваджувати під час уроків з історії, а саме: реферати, творчі роботи, розповіді, історичні портрети, характеристики історичних постатей, звіти, довідки, текстуальні, порівняльні та хронологічні таблиці, схеми, ланцюжки, міні – дослідження, розгорнуті плани, тези, робота з історичними джерелами, контурними картами, описи картин, кросворди, малюнки тощо спрямовані навчити учнів самостійно складати доповіді, схеми, порівняльні таблиці, робити висновки, обґрунтовані історичними документами, аналізувати їх, працювати з історичною картою, підручниками і документами; формувати усвідомлення того, що самоосвітня діяльність значною мірою ґрунтується на опрацюванні інформації, що, у свою чергу і й є основою для розвитку творчої людини (самоосвітня компетентність – інформаційна компетентність продуктивної творчої діяльності).
Далее смотреть
Презентацию смотреть 


Майстер - клас "Я роблю це так".
Вашій увазі я пропоную прийоми активних методів навчання, які допомагають мені зацікавити учнів у вивченні правознавства та які я використовую з метою створення творчої атмосфери на уроках: робота з правовими документами, метод «Ситуація – оцінка», використання мультимедійних презентацій, ігрові технології навчання.
Далее смотреть
Презентацию смотреть
Видео смотреть


Участь у конкурсі
 "Вчитель року - 2015".

Вашій увазі я пропоную відкритий урок у 9 - му класі Мирненської ЗШ І - ІІІ ст. на тему:"Як успадкувати майно".
Видео смотреть
Конспект урока смотреть
Презентацию смотреть

Мои достижения

смотреть 

15 грудня 2014 року на базі Костянтинівської СРШ І-ІІІ ст. «ПРОМЕТЕЙ» відбулась урочиста церемонія нагородження переможців та лауреатів районного конкурсу «Учитель року - 2015».
Переможцями конкурсу стали:
в номінації «Правознавство» - Ронжина Наталія Олександрівна, вчитель правознавства Відродженської ЗШ І-ІІІ ст.
ФОТОРЕПОРТАЖ СМОТРЕТЬ 


Роздатковий матеріал 
для інтерактивної діяльності учнів.

Далее смотреть

Схема аналізу історичного джерела.

Далее смотреть

Формування історичних понять.

Далее смотреть




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Обо мне:

Ф.И.О.:   Тихомирова  Наталья Александровна Дата рождения: 11 июня 1983 г. Образование: высшее, Мелитопольский государственный пед...