Опис досвіду роботи.
Моє
педагогічне кредо: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито; на
десятиліття – сажай дерево; на вічність – виховуй дітей».
Проблема,
над якою я працюю: «Застосування активних методів навчання з метою створення
творчої атмосфери на уроках правознавства».
«Треба так перебудувати навчально-виховний процес,
щоб учні не були пасивними об’єктами його;
щоб вони брали активну участь в ньому під керівництвом педагога».
Г. Ващенко
далее смотреть
Самоаналіз моєї діяльності.
Основне завдання вивчення історії та правознавства
в школі - підготувати учнів до життя. Навчити їх правильно діяти у реальних
життєвих ситуаціях, виховати розумних, людяних і активних громадян правової
держави. Для цього я намагаюсь використовувати інтерактивні
методики, впроваджувати нестандартні форми уроків, створювати у класі на уроках
атмосферу доброзичливості, відкритості, успіху, творчості, навчити
дітей вчитися і відчувати задоволення від самого процесу навчання.
далее смотреть
Доповідь на тему: "Виховання творчого колективу шляхом впровадження життєтворчих проектів в навчані історії України".
Актуальність
використання методу проектів:
На початку XXI
ст. в сучасному постіндустріальному інформаційному
суспільстві відбуваються неоднозначні трансформаційні процеси, тому
сьогодення означене складним пошуком нового світорозуміння педагогічного
світовідчуття, яке здатне було б зазирнути в майбутнє. Сучасна освіта покликана
осмислити свої здобутки, уроки, освоїти нові цінності.
Початок третього тисячоліття має свій смисл, свою філософію. Це час
визначення стратегічних орієнтирів, народження нової якості життя, інноваційної
культури.
Найважливішою педагогічною проблемою нині стало
впровадження в навчальний процес нових освітніх технологій,
прийомів, засобів і методик, які допомагають дітям «відкривати»
себе, розкривати свою особистість. Критерієм успішності підлітка стає не
стільки результативність у вивченні шкільних предметів, скільки
ставлення людини до можливостей власного пізнання й перетворення
природи, історії, самої себе.
далее смотреть
Доповідь на тему:
«Самоосвітня діяльність учнів
«Самоосвітня діяльність учнів
на уроках
історії
в умовах
навчально – виховного процесу через продуктивне навчання».
З метою формування
компетентності самоосвіти завдання, які можна впроваджувати під час уроків з
історії, а саме: реферати, творчі роботи, розповіді, історичні портрети,
характеристики історичних постатей, звіти, довідки, текстуальні, порівняльні та
хронологічні таблиці, схеми, ланцюжки, міні – дослідження, розгорнуті плани,
тези, робота з історичними джерелами, контурними картами, описи картин,
кросворди, малюнки тощо спрямовані навчити учнів самостійно складати доповіді,
схеми, порівняльні таблиці, робити висновки, обґрунтовані історичними
документами, аналізувати їх, працювати з історичною картою, підручниками і
документами; формувати усвідомлення того, що самоосвітня діяльність значною
мірою ґрунтується на опрацюванні інформації, що, у свою чергу і й є основою для
розвитку творчої людини (самоосвітня компетентність – інформаційна
компетентність продуктивної творчої діяльності).
Далее смотреть
Презентацию смотреть
Далее смотреть
Презентацию смотреть
Видео смотреть
Вашій увазі я пропоную відкритий урок у 9 - му класі Мирненської ЗШ І - ІІІ ст. на тему:"Як успадкувати майно".
Видео смотреть
Конспект урока смотреть
Презентацию смотреть
смотреть
15 грудня 2014 року на базі Костянтинівської СРШ І-ІІІ ст. «ПРОМЕТЕЙ» відбулась урочиста церемонія нагородження переможців та лауреатів районного конкурсу «Учитель року - 2015».
Переможцями конкурсу стали:
в номінації «Правознавство» - Ронжина Наталія Олександрівна, вчитель правознавства Відродженської ЗШ І-ІІІ ст.
ФОТОРЕПОРТАЖ СМОТРЕТЬ
Далее смотреть
Далее смотреть
Далее смотреть
Майстер - клас "Я роблю це так".
Вашій увазі я пропоную прийоми активних методів
навчання, які допомагають мені зацікавити учнів у вивченні правознавства та які
я використовую з метою створення творчої атмосфери на уроках: робота з
правовими документами, метод «Ситуація – оцінка», використання мультимедійних
презентацій, ігрові технології навчання.Далее смотреть
Презентацию смотреть
Видео смотреть
Участь у конкурсі
"Вчитель року - 2015".
Вашій увазі я пропоную відкритий урок у 9 - му класі Мирненської ЗШ І - ІІІ ст. на тему:"Як успадкувати майно".
Видео смотреть
Конспект урока смотреть
Презентацию смотреть
Мои достижения
смотреть
15 грудня 2014 року на базі Костянтинівської СРШ І-ІІІ ст. «ПРОМЕТЕЙ» відбулась урочиста церемонія нагородження переможців та лауреатів районного конкурсу «Учитель року - 2015».
Переможцями конкурсу стали:
в номінації «Правознавство» - Ронжина Наталія Олександрівна, вчитель правознавства Відродженської ЗШ І-ІІІ ст.
ФОТОРЕПОРТАЖ СМОТРЕТЬ
Роздатковий матеріал
для інтерактивної діяльності учнів.
Далее смотреть
Схема аналізу історичного джерела.
Далее смотреть
Формування історичних понять.
Далее смотреть
Комментариев нет:
Отправить комментарий