Разработки уроков. Правоведение. 9 - 10 классы.

Розробка теми
 «Правила і закони у суспільстві й твоєму житті».

Урок № 4. Правопорушення та юридична відповідальність. (слайд 1)

Мета:
-     Навчальна: сформувати в учнів поняття правопорушення, юридичної відповідальності, ознайомити з їх ознаками і видами, дати уявлення про обставини що звільняють від юридичної відповідальності; навчити учнів володіти правовою термінологією. (слайд 3)
-                        Розвиваюча: формувати вміння учнів аналізувати зміст правових документів, визначати з точки зору правознавства, чи є певні події правопорушеннями та до якого виду правопорушень вони відносяться; наводити приклади правопорушень, обставин, що звільняють від юридичної відповідальності; аналізувати правові ситуації щодо правопорушень, оцінювати вчинки та поведінку учасників ситуації з точки зору її правомірності; вміти застосовувати отримані знання в подальшому житті. (слайд 4)
-             Виховна: виховувати в учнях розуміння необхідності правомірної поведінки, знати і діяти відповідно до норм права, розуміння невідворотності відповідальності за скоєння правопорушення. (слайд5)

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення уроку: урок з застосуванням активних методів навчання.


Обладнання: Конституція України, фрагменти з Кримінального кодексу України, мультимедійна презентація, таблиця для узагальнення знань, стікери.

далее смотреть
презентация смотреть

Розробка теми
«Ти – людина, значить, маєш права».
Урок № 2. Що означає бути громадянином держави.
Мета:
-         Навчальна: з’ясувати спільне та відмінне між поняттями «людина», «особа», «громадянин», дати уявлення про поняття «громадянство», статус громадянина, іноземця, особи без громадянства, охарактеризувати інститут громадянства в законодавстві України;
-         Розвиваюча: формувати в учнів уміння порівнювати поняття, аналізувати зміст правових документів, закріпити навички роботи в групах, уміння робити висновки, розв’язувати правові ситуації;
-         Виховна: виховувати почуття патріотизму та гордості за належність до українського громадянства.
Основні поняття: людина, особа, громадянин, громадянство, апатриди, біпатриди, іноземці.
Обладнання: Конституція України, Закон України «Про громадянство України» (витяги), роздатковий матеріал, картки з завданнями для груп.

Тип уроку: комбінований.

далее смотреть

Розробка теми «Ти і цивільно – правові відносини».
Урок № 1. Що таке право власності? (слайд 1)
Мета:
-          Навчальна: дати уявлення про юридичний зміст права власності, характеризувати форми власності, права володіння, користування, розпорядження майном; розповісти про форми та види, підстави           набуття власності, право неповнолітніх власників; (слайд 2)
-         Розвиваюча: формувати вміння учнів аналізувати правові ситуації на підставі окремих положень цивільного законодавства; вміти застосовувати отримані знання в подальшому житті.
-         Виховна: виховати інтерес до правових знань; популяризувати правові закони. (слайд 3)


Тип уроку:Урок засвоєння нових знань.

Далее смотреть
Презентацию смотреть

Розробка теми «Ти і цивільно – правові відносини». (слайд 1)
Урок № 4. Як успадкувати майно.  

Мета:
-         Навчальна: дати уявлення про поняття «спадкове право», «спадщина», «спадкодавець» та «спадкоємець», «заповіт»; описати порядок спадкування за законом та за заповітом; познайомити учнів з умовами відкриття спадщини й винесення права на спадщину; розкрити умови, при яких відбувається усунення від права на спадкування.
-         Розвиваюча: продовжувати розвивати вміння учнів аналізувати зміст правових документів, правові ситуації, що регулюються нормами спадкового права; формувати вміння застосовувати отримані знання в подальшому житті.
-         Виховна: виховувати в учнях правову культуру та правову свідомість, повагу до дотримання спадкового права.

Очікувані результати:  Після проведення уроку учні повинні:
-         Визначати і пояснювати основні поняття теми;
-         Розрізняти способи успадкування за законом і заповітом;
-         Розв’язувати ситуації щодо спадкового права, спираючись на положення законодавства.

Тип уроку: урок нових знань.


Форма проведення уроку: урок з застосуванням активних методів навчання.

Далее смотреть
Презентацию смотреть

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Обо мне:

Ф.И.О.:   Тихомирова  Наталья Александровна Дата рождения: 11 июня 1983 г. Образование: высшее, Мелитопольский государственный пед...